Euroferma

Emisiune pentru țărani deștepți …

Investițiile consistente în inovații și portofoliul solid conduc la dezvoltarea activității Diviziei BASF pentru Protecţia Plantelor

basfcrop1
“Suntem în măsură să oferim clienților noștri soluții pentru respectarea cerințelor lor specifice”, a declarat Markus Heldt, Președinte, Divizia BASF pentru Protecţia Plantelor, la conferința de presă care a avut loc în Ludwigshafen. “Portofoliul nostru, produsele în curs de dezvoltare, capacitatea de a ne mișca rapid și de a înțelege nevoile agricultorilor ne asigură o poziție competitivă solidă. Piața agrochimică evoluează și noi urmărim în mod activ oportunitățile care decurg din eforturile de fuziune în curs de desfășurare, pentru a extinde zona noastră de acţiune și oferta competitivă”, a declarat Heldt. În cadrul evenimentului, compania a scos în evidență cele mai recente inovații ale sale pentru agricultori și strategia sa de dezvoltare viitoare, discutând, de asemenea, despre transformările și provocările actuale din agricultură.

  • Vânzările diviziei au crescut cu 75% în ultimii 10 ani
    Vânzările de vârf ale liniei de produse inovatoare (2015-2025) vor atinge 3 miliarde de euro
    Soluțiile centrate pe client sprijină succesul continuu în afaceri

În ciuda volatilității macroeconomice actuale, piața agricolă rămâne extrem de atractivă. Tendințele globale care impun creșterea producției de hrană și a calității produselor alimentare rămân neschimbate. „Sarcina agricultorilor de a hrăni o populație în creștere, mai bogată și mai exigentă nu va deveni mai ușoară – cererea pentru tehnologii inovatoare, precum cele dezvoltate de noi, va continua să fie ridicată”, a afirmat Heldt. Pentru a ajuta în cel mai bun mod agricultorii și a crește pe această piață, BASF va continua să investească masiv în cercetare și dezvoltare, să consolideze linia sa de produse noi inovatoare și să se angajeze în parteneriate pentru a accelera dezvoltarea de noi tehnologii. „Vom extinde zona noastră de acţiune globală, asigurând în același timp profitabilitatea afacerii noastre și succesul pe termen lung. Noi considerăm că orientarea spre client și agilitatea, nu doar extinderea, sunt factori esențiali pentru creșterea viitoare a afacerii, dat fiind că cerințele agricultorilor se schimbă rapid”, a conchis Heldt.

Linia actuală de produse noi inovatoare pentru protecția culturilor a BASF are noi candidați, după toate indicațiile în faze avansate. Compania estimează că vânzările de vârf aferente produselor pentru protecția culturilor lansate între anii 2015 și 2025 vor totaliza 3 miliarde de euro. Un exemplu este noua substanta activa cu efect fungicid a companiei, destinata culturilor de camp, o inovație de care este nevoie urgentă, destinată să joace un rol vital în gestionarea bolilor și a rezistenței, începând din sezonul 2018/19 și în anii următori. În prezent în curs de înregistrare de către autoritățile europene, acest compus a demonstrat o performanță biologică remarcabilă împotriva unei game de agenți patogeni, precum și un profil favorabil în ceea ce privește reglementarea.

“Activitatea noastră de protecție a culturilor a avut foarte mare succes în ultimii ani și a adus o contribuție importantă la veniturile BASF”, a spus Dr. Harald Schwager, membru al Consiliului Director al BASF SE. „În decursul ultimului deceniu, vânzările diviziei au crescut de la 3,3 miliarde de euro la 5,8 miliarde de euro, ceea ce reprezintă o creștere de 75%. Această performanță remarcabilă demonstrează că noi ne onorăm promisiunile.” Creșterea vânzărilor a fost echilibrată între regiunile geografice și indicatorii de produs. Marja medie a profitului diviziei, realizat înaintea calculării dobânzilor, taxelor, deprecierii și amortizării (EBITDA), de 25% în aceeași perioadă, a fost un indicator de performanță de top în industria agrochimică. „Aceasta confirmă importanța diviziei pentru Protecția Plantelor și contribuțiile acesteia în cadrul Grupului BASF”, a adăugat Schwager.

Compania se străduiește în permanență să completeze ofertele sale tradiționale de protecție a culturilor, pentru a furniza agricultorilor tehnologii noi. MaglisTM, de exemplu, este realizarea cea mai semnificativă a BASF în domeniul agriculturii digitale. Lansate la începutul anului 2016, instrumentele din această platformă digitală oferă noi cunoștințe fundamentale și informații precise pentru sprijinirea fermierilor în gestionarea operațiunilor lor. MaglisTM ajută fermierii să colecteze, să interpreteze și să monitorizeze o serie de date referitoare la culturi, acțiuni ce vor avea ca rezultat o mai bună luare a deciziilor cu privire la modul de cultivare și de comercializare a culturilor.

Dezvoltarea unor soluții derivate din combinarea expertizei chimice și biologice reprezintă un alt obiectiv important al strategiei de creștere a BASF. Compania este una dintre puținele care pot oferi, de exemplu, un produs de tratare a semințelor cu un amestec format atât din compuși chimici, cât și biologici. Investiția în soluții biologice, care constau din organisme care apar în mod natural, sau extracte din plante, va oferi o serie de beneficii pentru agricultori, inclusiv disponibilitatea unor moduri de acțiune suplimentare, care pot conduce la o gestionare mai bună a rezistenței. Recenta deschidere a unui nou centru de cercetare și dezvoltare pentru preparate biologice și soluții de însămânțare la sediul central al diviziei din Limburgerhof va accelera în continuare dezvoltarea de noi produse în aceste zone.

Pentru restul anului 2016, BASF se așteaptă ca piața agricolă să rămână volatilă și mediul de afaceri să fie dificil. Pe baza evoluțiilor actuale, obiectivul financiar pentru divizia de Protecție a Plantelor în 2016 este să depună eforturi pentru a obţine același nivel de rentabilitate pe care l-a atins în 2015. „Personalul nostru din sectorul de vânzări va fi aproape de clienții noștri. Ne vom intensifica eforturile în domeniul vânzărilor, susținute de lansarea de noi produse și preparate”, a spus Schwager. „Schimbările conduc la noi oportunități de creștere a afacerilor și diferențiere. Putem privi înapoi cu mândrie la moștenirea de 100 de ani a BASF, cu realizări în furnizarea pe piață a unor soluții inovatoare pentru agricultori. Și mai important este să privim înainte și să fim parte a unei echipe de top în domeniu, care contribuie la modelarea și îmbunătățirea viitorului agriculturii moderne”, a conchis Schwager.

Despre BASF
La BASF, noi creăm chimie pentru un viitor durabil. Noi combinăm succesul economic cu protecția mediului și cu responsabilitatea socială. Cei aproximativ 112.000 de angajați ai grupului BASF lucrează pentru a contribui la succesul clienților noștri în aproape toate sectoarele și aproape fiecare țară din lume. Portofoliul nostru este organizat în cinci segmente: produse chimice, produse performante, materiale și soluții funcționale, soluții pentru sectorul agricol și petrol și gaze. BASF a generat vânzări de peste 70 de miliarde de euro în anul 2015. Acțiunile BASF sunt listate la bursele de valori din Frankfurt (BAS), Londra (BFA) și Zurich (AN). Informații suplimentare la adresa www.basf.com.

Despre Divizia BASF pentru Protecția Plantelor
Cu vânzări de peste 5,8 miliarde de euro în 2015, Divizia BASF pentru Protecţia Plantelor oferă soluții inovatoare pentru agricultură, gazon și plante ornamentale, combaterea dăunătorilor și sănătate publică. Portofoliul nostru larg de substanțe active, produse pentru tratarea semințelor, control biologic, formulări și servicii optimizează producția eficientă de hrană de înaltă calitate și protejează împotriva pierderilor post-recoltare, deteriorării clădirilor și transmiterii bolilor. Prin furnizarea de noi tehnologii și know-how, Divizia BASF pentru Protecţia Plantelor sprijină efortul cultivatorilor și al profesioniștilor din domeniul controlului dăunătorilor, pentru îmbunătăţirea calităţii vieţii lor și a societății. Informații suplimentare sunt disponibile pe internet la www.agro.basf.com sau pe canalele noastre de pe rețelele sociale.


Înapoi la știri
blog comments powered by Disqus