Cargill vrea să crească producţia de lapte utilizând o aplicaţie de analiză a datelor
14/09/17 09:42 Adăugat în: Stiri agricultura | Stiri agricole
Cargill Inc., una dintre cele mai mari companii agricole din lume, vrea să introducă o aplicaţie digitală pentru a-i ajuta pe fermierii americani să crească atât confortul, cât şi productivitatea vacilor de lapte, informează Bloomberg.
Compania a precizat, marţi, că în următoarele luni intenţionează să ofere aplicaţia sa Dairy Enteligen şi fermierilor americani, după ce a a testat-o cu succes în Italia şi Spania. Platforma permite consultanţilor şi fermierilor să analizeze cantităţi mari de informaţii, de la condiţiile de viaţă ale vacilor şi până la dietă şi producţia de lapte, pe tablete şi computere.
Directorul diviziei de nutriţie animală de la Cargill, Ricardo Daura, a dezvăluit că grupul a înregistrat o creştere de 11,7% a producţiei de lapte la fermele italiene care au utilizat noua aplicaţie, combinată cu reducerea costurilor de producţie.
"Există o multitudine de factori care afectează cantitatea de lapte pe care o produce o vacă. Dacă bunăstarea animalelor este una optimă, atunci fermierii vor înregistra o productivitate mai mare", a declarat Ricardo Daura.
Aceasta a adăugat că în procesul de updatare a aplicaţiei Cargill analizează posibilitatea de a utiliza senzori şi inteligenţă artificială.
Cargill este doar una dintre companiile care vor să profite de proliferarea informaţiilor ce apar în mai multe industrii, de la industria auto la telecomunicaţii şi agricultură. De exemplu, Deere & Co., cel mai mare producător mondial de echipamente agricole, a anunţat zilele trecute că a cheltuit 305 milioane de dolari pentru preluarea Blue River Technology Inc., o companie din Silicon Valley specializată în maşini inteligente.
La rândul său, Cargill a anunţat că vrea să revoluţioneze industria agricolă cu digitalizare şi analiza datelor.
"Creşterea investiţiilor high-tech a dus sectorul agricol în pragul unei noi revoluţii. Principalele surse de venituri se schimbă şi sunt create noi instrumente de profit", apreciază, la rândul lor, analiştii Boston Consulting Group Inc., Decker Walker, Torsten Kurth şi Matt Westerlund, într-un raport publicat în luna iulie.
Analiştii de la Goldman Sachs Group estimează că piaţa agriculturii inteligente, care include analiza datelor, drone, digitalizare şi alte tehnologii, ar putea să ajungă la 240 miliarde de dolari în 2050, pe măsură ce fermierii vor căuta soluţii care să le sporească productivitatea, odată cu creşterea cererii de alimente în urma majorării populaţiei.
Sursa: AGERPRES
Înapoi la știri
blog comments powered by Disqus