Euroferma

Emisiune pentru țărani deștepți …

Noul CARGOS 9000. Remorcă cu dublă întrebuinţare pentru aplicaţii profesionale

cargos9000
Noua remorcă cu dublă întrebuinţare CARGOS 8000 lansată vara trecută, își dovedeşte deja utilitatea pentru fermieri şi pentru contractorii din agricultură, pe perioada campaniei de recoltare a furajelor verzi. Încă de la prima brazdă, opiniile clienţilor privind performanţele, utilizarea şi întreţinerea remorcii CARGOS 8000 au fost extrem de bune. CLAAS va oferi aceste beneficii şi în categoria remorcilor de dimensiuni mai mari, odată cu lansarea noului CARGOS 9000 în sezonul 2016.

Remorca cu dublă întrebuinţare de mari dimensiuni, disponibilă în trei modele, 9400, 9500 şi 9600, cu volum de încărcare de până la 38 m3, 44 m3, respectiv 50 m3 (DIN) a fost complet reproiectată. Astfel, remorca a fost echipată cu noul sistem de încărcare şi tăiere a materialului recoltat, special proiectat pentru CARGOS 8000. EFS sau EFFICIENT FEEDING SYSTEM a fost prevăzut cu un pick-up acţionat hidraulic şi suspensie hidropneumatică opţională, iar randamentul acestui sistem a fost îmbunătăţit. Segmentele rotorului sunt acum inserate şi înşurubate.

În cazul CARGOS 9000, camera unităţii de tăiere cu sistem hidraulic de coborâre, este inclusă în dotarea standard și ajută la eliminarea blocajelor fără a fi nevoie ca operatorul să părăsească cabina tractorului. Suportul cuţitelor este echipat cu noile screpere cu lame duble. Acest lucru înseamnă că durata de funcţionare a remorcii cu dublă întrebuinţare poate fi mărită semnificativ, prin simpla rotire a cuţitelor. La fel ca în cazul modelului mai mic CARGOS 8000, pretensionarea cuţitelor poate fi adaptată mecanic sau hidraulic la condiţiile de funcţionare. Cele 40 de cuţite sunt protejate individual împotriva obiectelor străine. Podeaua screper poate fi coborâtă hidraulic la 90°, permiţând rotirea sau înlocuirea confortabilă în timpul staţionării a cuţitelor remorcii CARGOS 9000, iar toate ansamblurile care asigură fluxul de material sunt foarte accesibile în vederea curăţării sau efectuării lucrărilor de întreţinere.

Încărcare şi descărcare eficiente
Podeaua screper, care este înclinată în sus de-a lungul zonei de încărcare, permite încărcarea eficientă a remorcii la capacitate maximă, și, de asemenea, o manipulare atentă a materialului recoltat. CARGOS 9000 este disponibil opţional şi cu un sistem automat de încărcare. În acest caz, un senzor de înclinare pe clapeta de umplere şi un dispozitiv de măsurare a cuplului pe sistemul de antrenare a ansamblului de încărcare permit încărcarea uniformă şi eficientă a remorcii în orice condiţii de recoltare. Sistemul de încărcare poate fi demontat în 20 de minute. Acest fapt duce la mărirea sarcinii utile cu 2,5 t atunci când remorca este utilizată pentru transportarea materialului tocat.

Pentru a facilita golirea rapidă, CARGOS 9000 include un sistem de antrenare cu două niveluri de turaţie pentru podeaua screper, prevăzut cu motoare hidraulice integrate în profilele C de pe ambele laturi, pentru protecție. Trei role de descărcare sunt disponibile opţional, iar procesul de golire poate fi controlat prin intermediul cuplului. Pentru a permite golirea rapidă şi completă a remorcii, zona coborâtă a podelei screper poate fi ridicată hidraulic în poziţie orizontală. În plus, şasiul are o deschidere conică spre partea din spate. La fel ca la unitatea de încărcare, ansamblul rolei de descărcare poate fi demontat într-un interval de timp foarte scurt. Alte dotări suplimentare utile, ca de exemplu, indicatorul greutăţii încărcăturii cu afişaj extern, care este dotare opţională, contribuie la performanţele excelente ale modelului CARGOS 9000 ca remorcă cu dublă întrebuinţare.

Controlul automat al barei de remorcare
În plus faţă de posibilitatea de memorare a diferitelor poziţii ale barei de remorcare în terminalul de comandă pentru acţionarea automată în modurile de încărcare, transport şi la capăt de brazdă, dotare standard a modelului anterior, funcţia de control automat al barei de remorcare este disponibilă, de asemenea, pentru cele trei modele noi. Controlul activ al barei de remorcare în modul de încărcare asigură menţinerea în permanenţă a unui spaţiu suficient între bara de remorcare, rotor şi pick-up în timpul încărcării şi un flux de material optim.

“Mers de crab” pentru manevrele din cadrul silozului
Modelul CARGOS 9000 este dotat standard cu o bară de remorcare cu arcuri şi punct de cuplare în partea inferioară. În funcţie de model, suspensia hidraulică sau cu arcuri parabolice este disponibilă în versiunea cu axe tandem sau triaxială, iar remorca poate fi echipată cu anvelope de până la 30,5". La fel ca în cazul modelului de dimensiuni mai mici, sistemul de direcţie pozitivă electrohidraulică cu sistem adaptiv de avertizare privind bara de remorcare, compensare dinamică a traiectoriei şi un meniu de compensare a traiectoriei sunt disponibile opţional împreună cu axa viratoare. Acest lucru permite, de exemplu, ca suprafaţa acoperită de anvelope să fie mărită temporar sau ca remorca să fie golită direct la marginea silozului.

CARGOS 9000 este manevrat folosind terminalul de comandă CLAAS OPERATOR sau ISOBUS (de exemplu, COMMUNICATOR II sau prin intermediul unei tablete, cu ajutorul noii aplicaţii „EASY on board&rdquoWinking.

Despre CLAAS
CLAAS (www.claas-group.com) este o afacere de familie fondată în anul 1913 şi este unul dintre cei mai importanţi producători de utilaje agricole la nivel global. Compania cu sediul în Harsewinkel, Westphalia, este lider pe piaţa europeană de combine de recoltat. CLAAS este lider mondial în ceea ce priveşte un alt mare grup de produse, combinele autopropulsate de recoltat furaje. Totodată, CLAAS este un nume de referinţă la nivel mondial în ingineria agricolă, în domeniul tractoarelor, preselor de balotat şi al utilajelor agricole de recoltat furaje verzi. Portofoliul de produse al companiei CLAAS include, de asemenea, tehnologie a informaţiei de ultimă oră în ceea ce priveşte agricultura. Firma CLAAS are 11.400 de angajaţi la nivel mondial şi a raportat o cifră de afaceri de 3,8 miliarde de euro în anul financiar 2014.

Înapoi la știri

blog comments powered by Disqus