Euroferma

Emisiune pentru țărani deștepți …

Agroconnect 2015 – un nou simpozion interactiv marca BASF la Sibiu

agroconnect2015
În data de 19 februarie, BASF a încheiat caravana simpozioanelor de iarnă cu un eveniment organizat la Hotel Ramada, Sibiu. La eveniment au participat aproximativ 200 de persoane, distribuitori şi fermieri, dar şi jurnalişti din presa de specialitate.

Simpozionul a avut o abordare nouă, inovatoare, fiind organizat sub forma unui show interactiv de televiziune, moderat de celebrul realizator TV Cătălin Ştefănescu. Subiectele abordate au fost de maxim interes pentru industria agricolă. Invitaţi de onoare la eveniment au fost domnii Christoph Roehrig, Vice President Crop Protection Central Europe BASF, şi Holger Koch, Head of Development and Registration Crop Protection Central Europe BASF.

Jörg Polzin, Head of Business Management Crop Protection Romania, a deschis evenimentul, salutând partenerii prezenţi în sală şi mulţumindu-le penru colaborarea fructoasă de până acum:
“Eforturile dvs., în calitate de fermieri şi distribuitori, sunt cele care au contribuit la creşterea productivităţii în agricultură şi la dezvoltarea impresionantă a pieţei agricole din ultimii ani.
Compania BASF este mândră şi recunoscătoare pentru parteneriatul cu dvs. în cadrul acestei poveşti de succes. Astăzi BASF este lider de piaţă la culturi de câmp şi are o echipă puternică, al cărei rol este acela de a susţine clienţii la toate nivelurile.
Evenimentul de astăzi reprezintă o oportunitate pentru echipa noastră de a vă mulţumi pentru încrederea pe care a-ţi avut-o în produsele şi soluţiile BASF. Apreciem parteneriatul cu dvs. Apreciem încurajările dvs. de a îmbunătăţi continuu portofoliul nostru de produse şi de a-l adapta necesităţilor dvs.
Conceptul evenimentul de astăzi se bazează pe dialog. Vă invităm să ne împărtăşiţi experienţele şi gândurile dvs., preocupările şi nevoile pe care le aveţi, ideile şi poveştile de succes. Împreună putem construi viitorul pieţei de protecţie a plantelor din România.” a spus Polzin.

150 de ani de BASF şi strategia ce stă la baza noului slogan al companiei “Noi creăm chimie” au fost principalele teme abordate de Christoph Roehrig în cadrul unui dialog foarte interesant cu moderatorul.
“Aniversarea BASF nu ar fi putut fi posibilă fără ajutorul partenerilor noştri. Istoria noastră a început acum 150 de ani cu producţia de coloranţi sintetici. Astăzi compania BASF este lider în industria chimică. Reţeta succesului este aceeaşi astăzi ca şi atunci: o combinaţie între instinctul de a identifica nevoile oamenilor şi creativitatea, cunoştiinţele ştiinţifice care ne ajută să facem acest lucru.
Sloganul nostru “Creăm chimie pentru un viitor durabil” reflectă valorile şi principiile noastre strategice. Creăm chimie în toate domeniile noastre de business. Fără ajutorul chimiei, tranziţia către o economie eficientă din punct de vedere al resurselor şi al energiei nu ar fi posibilă.
Observăm că domeniul agricol devine tot mai complex: vremea imprevizibilă, evoluţia preţurilor pieţei, resursele naturale limitate vin în completarea faptului că agricultura va trebui să asigure în viitor hrană pentru 9 miliarde de oameni.
Prin intermediul unor soluţii creative şi inovatoare, compania BASF încearcă să răspundă nevoilor clienţilor săi pentru a asigura obţinerea unor culturi sănătoase, puternice şi rezistente la factori precum căldura sau seceta.” a declarat Christoph Roehrig.
Cea de-a doua rundă de discuţii a avut ca obiect noul regulament privind clasificarea, ambalarea şi etichetarea substanţelor chimice şi amestecurilor. Holger Koch, Head of Registration and Development Crop Protection Central Europe şi Nicoleta Apostol, Country Registration Manager au explicat ce presupune noul Regulament, care sunt principalele diferențe comparativ cu vechiul sistem de clasificare, etichetare, ambalare al substanțelor și amestecurilor şi care sunt principalele informaţii utile pentru fermieri referitor la noul regulament, ce va intra în vigoare începând cu data de 1 iunie.

Punctul culminant al serii a fost lansarea produsuli Biathlon 4D, noul fungicid pentru cereale. După o scurtă introducere referitoare la produsele şi beneficiile produsului, un remarcabil show multimedia a subliniat importanţa pe care Biathlon 4D o are în portofoliul de produse al companiei.
Ultima parte a evenimentului a fost dedicată nevoilor şi problemelor clienţilor. Doi reprezentanţi ai unei instituţii bancare au explicat modul în care sistemul bancar din România susţine domeniul agricol şi care sunt serviciile specifice pe care ING Bank le oferă fermierilor şi distribuitorilor.
Dezbaterea finală a fost o discuţie interactivă între clienţi şi reperezentanţii BASF referitor la performanţă în agricultură, poveşti de succes, viitorul agriculturii româneşti în contextul european actual, dar şi despre modul în care compania BASF poate susţine clienţii pentru a fi profitabili şi pentru a-şi dezvolta afacerile.
“Produsele BASF şi-au făcut foarte bine treaba şi am ţinut cultura curată de buruieni dicotile şi monocotile până la recoltare. În cazul meu rezultatele au fost foarte bune, iar colaborarea cu echipa BASF este de excepţie. Utilizez cu succes erbicidele Frontier Forte, fungicidul Duett Ultra, precum şi tehnologia Clearfield. Performanţa se obţine cu multă răbdare, muncă şi perseverenţă. Aşa cum am învăţat de la bunicii şi părinţii mei, trebuie să fii corect, ambiţios şi să faci lucrurile temeinic, pentru că ele sunt moştenirea pe care o lăsăm generaţiilor viitoare.” a spus Marian Popa, unul dintre fermierii invitaţi la eveniment.

Evenimentul de la Sibiu a reiterat faptul că BASF susţine fermierii în optimizarea producţiei agricole, oferindu-le expertiză şi lucrând cot la cot cu ei de-a lungul sezonului pentru a-i ajuta să îşi sporească recoltele. Conceptul simpozioanelor pe care BASF le-a organizat în acest an face parte din această strategie. Un concept interactiv, menit să ofere soluţii problemelor cu care se confruntă clienţii. Dezbateri care provoacă. Idei care pun lucrurile în mişcare.

Înapoi la știri

blog comments powered by Disqus